ZWIŃ MAPĘ

Aktualności

29.03.2017

AKTUALIZACJA TERMINÓW REJSÓW NA 2017 ROK

AKTUALIZACJA TERMINÓW REJSÓW NA 2017 ROK

W zakładce Plan rejsów znajdziecie nowy rozkład etapów na S/Y Hi Ocean One w sezonie 2017. Zapraszamy! 

>> Plan rejsów Hi Ocean One <<

08.11.2016

Oferta sylwestrowa

Oferta sylwestrowa

W tym roku na Sylwestra zapraszamy do przepięknej Norwegii

>> Zobacz naszą OFERTĘ SYLWESTROWĄ <<

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać newsletter z Hi Ocean, podaj nam swój email i rok urodzenia.

Email:

Rok urodzenia:


S/Y Sybillia

Jacht Bavaria 39 Cruiser (rocznik 2006) został zbudowany w niemieckiej stoczni Bavaria Yachtbau GmbH. Jego zalety szczególnie docenią ludzie, dla których ważny jest komfort, radość z żeglowania i bezpieczeństwo.

Został zaprojektowany tak, by spełnić oczekiwania najbardziej wymagających załóg.

Komfort załogi (wnętrze jachtu)

Jacht wyposażony jest w 3 oddzielne, zamykane dwuosobowe komfortowe kabiny. Każda z nich posiada podwójną koję, siedzenie oraz szafki i półki na rzeczy osobiste. Kabiny rozświetlone są licznymi okienkami, a także posiadają oświetlenie elektryczne.

Na jachcie znajdują się 2 łazienki z toaletą. Dostępny jest jeden prysznic z ciepłą wodą oraz drugi prysznic zewnętrzny na rufie. Do dyspozycji załogi jest także największe pomieszczenie – przestronna mesa z wygodnymi kanapami i mahoniowym stołem. 
Jachtowa kuchnia – kambuz jest wyposażona w kuchenkę gazową z piekarnikiem, zlew z bieżącą wodą oraz lodówkę.
Nastrój załogi dodatkowo umili zestaw nagłośnienia z radiem CD, a w chłodniejsze wieczory będzie można wciąż czuć się komfortowo dzięki systemowi ogrzewania i wentylacji Webasto.

Radość z żeglowania (pokład)

Jacht został zaprojektowany tak, by dać załodze jak największy komfort podczas żeglugi. 
Dlatego też możemy spotkać się całą załogą w przestronnym i wygodnym kokpicie jachtu. Został on wyposażony w rozkładany stół, a siedzenia pokryte są drewnem teakowym. Przed nadmiarem słońca lub deszczem (który i tak nie często się zdarza) ochroni nas bimini – rozpięte nad całym kokpitem.

Zejście do kąpieli lub nurkowania ułatwi składany pomost i drabinka. Po kąpieli w morzu lub po prostu dla orzeźwienia można skorzystać z zewnętrznego prysznica zamontowanego na rufie jachtu.

Stanięcie na kotwicy będzie dziecinnie proste dzięki elektrycznej windzie kotwicznej umieszczonej na dziobie jachtu. Wystarczy naciśnięcie jednego przycisku i już będzie można cieszyć się z postoju w kolejne urokliwej zatoczce. 
Dzięki pontonowi z 4-suwowym silnikiem zaburtowym będziemy mogli wygodnie i bezpiecznie dotrzeć z jachtu w każde wybrane przez nas miejsce – do jaskini skalnej, na niedostępną dla innych plażę czy pokład zaprzyjaźnionego jachtu kotwiczącego w tej samej zatoce.

Ożaglowanie

Jacht Bavaria 39 jest jednostką typu slup, co oznacza, że posiada dwa żagle – genuę i grota. Łącznie posiadają one około 82,5m kwadratowego, co pozwala szybko i sprawnie żeglować. Genua jest wyposażona w roler, dzięki któremu żagiel można wygodnie zwinąć bez wychodzenia z kokpitu. Grot posiada tzw. Lazy jack – znacznie ułatwiający składanie żagla.

Całość osprzętu – kabestany, bloki, stoppery są tak przygotowane by ich użytkowanie podczas żeglowania było maksymalnie proste i bezpieczne. Wszystkie liny sprowadzone są do kokiptu, by ułatwić żeglugę niezależnie od warunków.

Sterowanie odbywa się za pomocą dużego koła sterowego. System ten może w każdym momencie zastąpiony przez elektronicznego autopilota, który może sam bardzo dokładnie prowadzić jacht.

Nawigacja

Wierzymy, że warto łączyć tradycję z nowoczesnością. Dlatego wszystkich zainteresowanych klasyczną nawigacją będziemy chętnie szkolić z prowadzenia nawigacji korzystając z kompasu, papierowej mapy, namiernika, sekstantu i tablic nawigacyjnych.

Dla tych, którzy lubią nowoczesność mamy pełny zestaw elektronicznych pomocy nawigacyjnych:

  • odbiornik GPS
  • echosondę
  • log
  • wiatromierz
  • radio VHF DSC z dwoma stanowiskami
  • ręczne radia VHF do łączności między jachtem a załogą na lądzie

Chartploter – urządzenie z zestawem najnowszych elektronicznych map morskich, połączone z GPS. Dzięki niemu będziemy mogli nawigować w nowoczesny sposób, co dodatkowo zwiększy nasze bezpieczeństwo i komfort.

Używanie własnych urządzeń elektrycznych (laptop, ładowarki itd.) będzie możliwe nie tylko podczas postoju w porcie, ale także na morzu, dzięki wyposażeniu jachtu w przetwornice 220V.

Bezpieczeństwo

Dziesiątki tysięcy mil, które pokonaliśmy na morzu nauczyły nas, że bezpieczeństwo załogi jest rzeczą, o którą powinniśmy zadbać ze szczególną uwagą.

Dlatego też nasz jacht jest wyposażony w wszystkie potrzebne urządzenia związane z bezpieczeństwem na morzu. Każdą załogę w pierwszym dniu pobytu na jachcie dokładnie instruujemy, tak by każda, nawet najmniej groźna potencjalna sytuacja została omówiona.

Przed każdym wypłynięciem nasi skipperzy zobowiązani są znać prognozy pogody na planowaną danego dnia trasę.

Trasy naszych rejsów celowo zaplanowaliśmy tak by nie były napięte, co oznacza, że nigdy nie będziemy chcieli dopłynąć gdzieś „za wszelką cenę”, niezależnie od pogody. Najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo załogi, ale i komfort żeglowania.

Wymiary

  • Długość całkowita 12,14m
  • Długość kadłuba 11,93m
  • Długość linii wodnej 10,71 m
  • Szerokość 3,97m
  • Zanurzenie standardowe 1,85m
  • Zanurzenie 2,00 m
  • Wyporność 8300kg
  • Balast 2500kg
  • Zbiornik wody 360l
  • Zbiornik paliwa 210 l
  • Powierzchnia żagli 82,7m2
  • Wysokość masztu nad linią wodną 17,5m